lördag 7 februari 2009

34 dagar kvar

Svar på detta får ni om ni kollar på föreställningen

Dans

De hetaste brudarna i sina heta outfitar

Nääästan hela ensemblen vart samlad, i tidsenliga kläder dessutom

Usch, usch, usch... Det börjar kännas nu, ångesten kommer så sakteligen krypande. Om 34 dagar och 5 timmar är det dags för premiär av föreställningen med spexet och jag är sjukt nervös redan. Usch!
Men det kommer bli en succé, det vet jag. Eller, ja...jag hoppas ju på det. Repen blir bara bättre och bättre så lite optimism finns ju där!
Jag hoppas såklart att alla mina nära och kära nerifrån södern förstår hur succedabelt bra det här är och därför kör upp hit en vända och tittar på oss. Visst gör ni?!!!! Jag lovar att bjuda på kaffe!

1 kommentar:

Josefine sa...

Ser verkligen fram emot att se detta! Säg till när biljetterna släpps bara!