onsdag 16 juli 2008


Idag är det en bra dag. Det var det igår också. På något sätt känner jag mig för tillfället väldigt tillfredsställd och glad med livet i ren allmänhet. Det känns väldigt skönt att inte gå runt och grubbla, utan bara slappna av och ta av vad dagen ger. Jag har en känsla av att min nya sinnesstämning kan bero på att jag igår besökte ett medium som gav mig väldigt många insikter om vad jag bör tänka på för att må bra.

Igår hade vi även kolloträff med middag och allmänt mysig stämning. Det blev en del spelande på gitarr samt sjungande, några glas vin och såklart...pitchonary (hur nu än det stavas). Det va en riktigt bra afton!

Idag har det blivit en runda på stan med älskade systra mi, och nu tänkte jag ta igen några timmars förlorad sömn innan det bär iväg på nya äventyr. Kärlek

Inga kommentarer: