lördag 26 januari 2008

Ingen Eloise för mig ikväll


Är just nu lite grann besviken , och tycker dessutom
hemskt synd om mig själv.
Det vart nämligen så att jag skullat ut och
dansat till Arvingarna ikväll,
dessutom har jag sett fram emot detta ett bra tag.
Efter många övertalningsförsök åt flera
håll lyckades jag till slut hitta några bekanta
som ville hänga med på detta evangemang. Men nu,
 bara några få timmar innan det hela drar igång,
så ställer mitt följe in, och själv vågar jag inte gå! 
Så istället blir det en hemmakväll med mig själv och Tv:n.
Det kan kanske vara skönt det med,
 då jag inte haft det på mkt länge.
Synd bara, för jag ville verkligen ut och dansa denna afton jag hade på grönbete! 
För övrigt har dagen fyllts upp med massor utav spexträning. Det är inte lång tid kvar till föreställning nu, så det börjar bli ganska så nervöst...

Inga kommentarer: